torsdag 1 mars 2012

Dags att fira nästa familjemedlem

Hela dagen har gått åt att känna känslan av att det är något jag glömt eller missat. Nu är det ju så att William fyller år för första gången i sitt korta men stadigt utvecklande liv. Det har jag inte glömt om det var det ni trodde. Det jag missat är just det jag håller på med nu, att upplysa om den stora dagen på bloggen! Och det skulle ju kännas fel om inlägget blev daterat till den 2:a mars och mig veterligen går det väl inte att bakdatera detta forum utan att vara en hacker på nästan kriminell nivå. Pust. Nu fick jag med det i alla fall, och på rätt sida  om datumstrecket, förutsatt att jag inte skriver en C-uppsats på 250 sidor. Vi har inte firat av William idag utan vi sparar det till helgen i stället, av praktiska skäl. William får då långväga besök av mormor, Dennis och moster Lisa som bär på en liten kusin i sin mage. Ska bli spännande att se hur den magen ser ut. Annars har vi varit på öppna förskolan i dag och gjort en gipsavgjutning av telningens lilla hand och fot (de är så små att de fick plats i en förpackning för köttfärs, jag gissar på ett-kilos förpackningen). Det får bli dagens avtryck att William blir ett år. Grattis grattis! Kramar Mamma, Pappa och Alexander (nu måste jag publicera innan klockan slår midnatt)

1 kommentar:

Fia & Totte & Alicia sa...

Grattis kusin William!!!

Morbror Janne, mamma säger att det visst går att "bakdatera". Det har hon gjort flera gånger =)

KRAM